تاریخ انتشار:۱۷:۰۶ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخبگان علمی شاهد و ایثارگر این استان به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه های استان پذیرفته شوند زیرا می توانند راهگشا و منشأ اثر باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضا پارسیان نژاد روز چهارشنبه در آیین تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد، توانمند و بالنده از سرمایه های اصلی هر جامعه است و نخبگان علمی شاهد و ایثارگر نیز جزو سرمایه ها و مفاخر ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به لزوم معرفی هر چه بیشتر مفاخر علمی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ظرفیت ها، پیشنهادها و نظرهای سازنده نخبگان علمی شاهد و ایثارگر این استان برای پیشبرد بهتر امور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک نفر از بین نخبگان علمی شاهد و ایثارگر این استان به عنوان مشاور افتخاری بنیاد شهید استان انتخاب و معرفی شود.

پارسیان نژاد عنوان کرد: یکی از وظایف فرد منتخب به عنوان مشاور افتخاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد شناسایی، نیازسنجی و برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به جامعه ایثارگری و خانواده شهدای این استان است.

وی خواستار ارتباط و تعامل بیش از پیش نخبگان علمی شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد با مدیران اجرایی این استان و مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و مشاور استاندار این استان در امور روحانیت نیز گفت: امنیت، آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: شهدا چراغ راه مردم و مسئولان اجرایی هستند و باید بیش از پیش در مسیر اهداف و آرمان های والای آنان حرکت کرد.

وی افزود: باید هر چه بیشتر قدردان شهدا بود و در حد توان نیز به خانواده آنان خدمت رسانی کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و مشاور استاندار این استان در امور روحانیت بیان کرد: وظیفه مسئولان اجرایی در قبال خانواده شهدا در عین سنگین بودن ارزشمند است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: وجود تبعیض، بی عدالتی، پارتی بازی و فساد در دستگاه های اجرایی موجب نارضایتی و ناخشنودی خانواده شهدا می شود.

وی ابراز داشت: یکی از خواسته ها و انتظارهای مهم خانواده شهدا از مسئولان اجرایی ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم و به ویژه قشرهای آسیب پذیر و تلاش برای کاهش مشکلات آنان است.

حجت الاسلام خاضع گفت: جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و همگان اعم از مردم و مسئولان اجرایی نیز موظفند که با جدیت به این عرصه ورود کنند.

وی اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی ماندگاری دفاع مقدس همین جهاد تبیین و بیان اهداف و آرمان های والای شهدا است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۵۰ نخبه علمی شاهد و ایثارگر است و ۲۰ نفر از آنها که در سال ۱۴۰۰ اختراع، چاپ مقاله های علمی isi، تألیف کتاب و تولید آثار هنری داشتند در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، بیش از ۱۰ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاده تقدیم کرده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین